Trötthet och illamående

Om mindre än en timme får vi besök av två goa vänner.
Det blir till att sitta och tjöta, äta lite gott och kolla melodifestivalen.
Ska bli mycket trevligt.

Det gick bra med dörrarna, blev dock ingen tapetsering av dem idag utan det får bli lite succesivt, men de sitter uppe nu iaf och det är huvudsaken :)
Sen somnade jag på soffan, så jäkla trött nu för tiden, kunde inte hålla ögonen öppna och ändå sov jag 11 timmar i natt, jaja... hehe... älsklingen gjorde sparrissoppa och vitlöksbröd när jag sov, mumma... var riktigt gott och jag fick i mig lite soppa och tre brödbitar innan illamåendet började, så det fick bli ett äpple istället.
Jag vet hur detta låter, men nej...

Nu ska jag greja lite smått här hemma innan vårt besök anländer.
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0