5 år idag!

Alla kommer vi väl ihåg tiden vi satt på Lunarstorm :p
Jag skrev dagbok som en slav och missade knappt en dag.
Vet inte varför, men härromdagen fick jag för mig att läsa massa gamla inlägg
och satt och log för mig själv när jag läste de jag skrev precis i början när jag träffade Basse :)

Idag har vi varit tillsammans 5 hela år och förlovade i 2½
Tiden går så jäkla fort och det känns som förra året jag träffade honom hemma hos en kille jag gick i högstadiet med :p
Det var ju lite problematiskt i början eftersom jag hade pojkvän, men det var nog kärlek vid första ögonkastet :)
*myser av tanken*

Tänkte dela med mig lite av inlägg jag skrivit ang honom :)
Enjoy!
=)

Igår! Lör 20 dec 2003 15:20
Igår asså... f**k det va roligt!
Vill iaf tacka Aspe, Farman och Sebbe... va skulle jag gjort utan er!?

Snööö! Sön 21 dec 2003 14:05
Idag snöar det, eller rättare sagt... just nu! :D
Blev sent i natt med, men trevligt hade vi!
Och Farman va så söt där han låg i sängen och sov med sin hund när jag gick! :p
Tack Sebbe för att du följde mig hem...

HippHipp-dag! Ons 28 jan 2004 14:21
Idag fyller Sebastian 19 år! GRATTIS! :D
Så nu är vi lika gamla/unga... ett tag till iaf! ;)

Jobbig dag! Lör 14 feb 2004 12:30
Idag är det alla hjärtans dag... va ska man säga?
En jobbig dag känns det som på ett sätt, men känns också som inget speciellt,
än så länge iaf...
Har i år fått ett sötit kort och väntar just nu på att ett blomsterbud ska ringa på min dörr... fick ett telefonsamtal igår efter bion om att det skulle komma! Spännande!
Nu ska jag slappa lite...
Alla hjärtans kramar på er!
Blommorna var ju självklart från Basse :)

Me lovar! Tis 24 feb 2004 14:44
Hur kan det finnas något som man...
först njuter av
sen gråter för
sen skiter i
sen skrattar åt
och sen njuter av igen?
Det finns iaf kan jag lova! ;)

040411 - 040412 Mån 12 apr 2004 22:00
Igår va en lite kulig dag... hade inge att gö så vi drog till Tylösand och kolla på vattnet och sen till Jönköping och år hamburgare! :p
Stört, jag vet... men kul! *ler*

Livets största dag hittills! Ons 16 aug 2006 12:03
Idag är det en STOR dag! :D

Idag har jag och Sebastian varit tillsammans i 2½ år, tiden går fort när man har roligt! :p Känns som igår vi satt i hans bil på parkeringen och pratade i timmar varje kväll han kört mig hem från sig osv. Va en mysig tid! =) Men mycket har förändrats och hänt sen dess, men bara till det bättre! =)

Och det bästa av allt - Idag förlovar vi oss! :D
Så när Sebastian kommer hem från jobbet gör vi oss fina, dricker lite champange, blir ringmärkta och sen blir det superdupermysig middag på restaurang!
Allt känns så bra, så rätt, så... ja, allt är bara toppen. Vi är lyckliga! :D

Vi har ju haft världens mysigaste helg nu, då vi förutom alla hjärtans dag även firade denna dagen, vår 5 års dag =)

Älskar Basse mer och mer för varje dag och hoppas verkligen detta håller livet ut!
Puss på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Tereza

Grattis till 5 års dagen!! hurra! :-)

2009-02-16 @ 15:37:38
Postat av: Anonym

Älskar dig med gumman mest av allt!

2009-02-16 @ 21:44:54
Postat av: faster lisbeth

Jag vill gå på bröllop!!!!!!!

Dags att fixa ett sånt kanske???

Kram o grattis till er.

2009-02-18 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0