Mean girlfriend!

Nu ska vi till banken och gå igenom alla lån, älsklingens företagspapper osv. så att vi så småningom kan få nytt lånelöfte :p
Det är inte lätt nu för tiden alltså, herregud...
Men jag kommer tidigare från jobbet och det är ju aldrig fel =)


Ikväll ska vi hem till en tjejkompis, kolla in hennes lägenhet och kolla bilder från förr. Ska bli spännande. Jag umgicks aldrig med dessa personerna innan jag träffade Sebastian, trots att vi gick i samma klass hela högstadiet, hehe... så jag finns inte med på korten (vad jag vet, hahaha...) nä men det ska bli spännande :p
Basse min såg dock inte fullt lika bra ut förr som han gör nu för tiden så det kanske inte blir någon direkt fröjd för ögonen om han till på köpet kanske är packad på korten, hehe...
Nä oops... det var det där elaka-flickväns-syndromet, hihi...
Men jag älskar honom för den han är idag och han vet om det - och det är ju det viktigaste =)
I ♥ U

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0