På tal om bröllop...

Det har den senaste tiden varit jäkligt mycket prat om bröllop hit och dit.
En tjejkompis planerar nämnligen sitt just nu och jag var ju inblandad i två förra året och året där innan var det en annan tjejkompis som gick och gifte sig.
Och nu får man själv hintar från lite här och där ;)

Bröllop är mysigt, jättemysigt - och jag vill gifta mig, någon dag...
...men... det ska vara speciellt, inget "vanligt" för det är inte jag.
Mitt drömbröllop är en vigsel på en strand i en solnedgång, snygg klänning, mysig omgivning, festen i partytält på stranden med massa frukt och chokladfontäner, champagne, kallor och bara mina nära och kära.
Ja jag är ju trots allt tjej så jag har ju en liten dröm-bild, hihi...

Här ser ni mitt drömbröllop i bilder ;)
Bröllop i Phuket - Surin Beach  

  

Ja ni förstår... detta går inte direkt att genomföra i vårt kära hemland.
Och hur får man med sina närmsta till något annat land utan att de har massor med pengar och vill lägga dem på att följa med? Eller helt enkelt lägger MASSOR med pengar på att bjuda alla?

Jag vill ju hålla nere kostnaderna en del också, lägga dem på en grymm bröllopsresa.
Ja... en sak till; bröllopskorten skall vara tagna i mysiga utomhusomgivningar och dagen efter vigseln skall vi ta nya kort då vi kör "trash the dress" Asfräckt :p


Hittade denna klänningen när jag kolla runt på en hemsida för ett tag sedan.
Hur fin är inte den då?
Dock inget släp men fin ändå =)



Berätta om era drömbröllop!?
Eller vad som var bäst med det bröllop ni haft!? ;)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Fru T

Det bästa med vårt bröllop var nog att alla våra nära och kära var tillsammans för vår skull! Snacka om egoboost! :-)

2009-02-19 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0