Vårkänslor & diskussioner

Nu är det bara en halvtimme kvar, sen är det helg! Underbart!
Just nu skiner solen ute och det riktigt pirrar i hela kroppen, vårkänslor!? =)
I vart fall så är jag en väldigt lycklig flicka för tillfället och hoppas att allt fortsätter på denna väg...

Vi har diskuterat mycket på jobbet idag. Bl.a. testamenten, lägenheter, möbler.
Dagens slutsats:
Jag och hjärtat ska skriva ett testamente.
Jag vill nog inte flytta för tillfället, om inte världens superobjekt dyker upp.
Och jag vill ha en go mysfåtölj som man kan sitta och läsa i.

Denna är enormt snygg och ganska go.
Undrar bara om man kan läsa i den en längre stund!?
 Någon som kan uttala sig om detta?
Svärmor har en sådan så jag får väl åka dit och testa, hehe...

Nu ska jag göra klart det sista här innan det bär in till stan för fika.
XoXo

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jovisst går de bra att läsa i den,men inte för länge

John Blund brukar komma på besök rätt fort...Kram

2009-02-13 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0