Vovvevakt och frossa

Hej hopp allesammans
Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, är hundvakt åt deras gosevovvar. Mamma och pappa tog nämnligen tåget till vår huvudstad imorse för att ta hem en bil min syster köpt. Hon har inget körtkort ännu men då vi i vår trevliga familj endast kör automat så får hon köpa sig en egen för att övningsköra :p


Sötevovvarna =)


På tal om syster så är hon och hennes kille på hotell i natt, de firade 2 år tillsammans härromdagen och då fick hon det av honom i present *mys*
Vi skulle ätit frukost med dem på hotellet i morgon, men den kostade 140 spänn av den anledningen att de inte ville ha folk som bara kom dit för att äta frukost =/ och det känns som lite mkt pengar för en frulle så det blir tyvärr ingenting :(

Själva sitter vi här och bara frossar; ätit smörgåstårta och de nya Magnumglassarna. Yes jag har ätit min andra redan, hehe... Vi har även köpt godis, dounats och semla :p
Vet dock inte hur mkt man orkar äta idag, men jag har all rätt i världen att äta sånt och alla tjejer - ja ni vet vad jag menar :p

Nepp nu är det Let's Dance...
Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0