Äntligen, efter 2½ år

Idag skall jag få ett höj- och sänkbart bord på jobbet. Äntligen!
Jag skulle fått det när jag började på detta jobbet, ett krav från försäkringskassan eftersom jag hade ryggproblem.
Men de skyllde på glömska, pengar osv. Ja det mesta man kan komma på, men nu äntligen, efter att jag både blandat i facket och blivit förbannad då jag börjat få ont i ryggen igen, då händer det grejer.
Så idag, 2½ år efter min början på detta jobb, får jag äntligen bordet.
Bättre sent än aldrig! =)

Efter jobbet blir det Ikea med min älskade kusin.
Älskar Ikea så det ska bli superskoj =)
Vi ska försöka hitta lite möbler till hans lägenhet, men vem vet,
man kanske hittar något till en själv också, hehe...

Men först 6 timmar jobb =/
Over and out


Kommentarer
Postat av: Fru T

Grattis till bordet, äntligen!!

2009-01-15 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0