Blir inget idag! :(

Det blir ingen träning för mig idag, jag skulle ha gjort Power Yoga ikväll vid halv åtta, efter mötet här på jobbet. Men i söndags började min hals svida och det blir bara värre och värre, så idag är jag täppt i näsan och hängig. Hoppas inte det är sjukdom på väg :(

Men det är väl min kropp som börjar säga ifrån lite, inge bra att jobba tolv-timmars pass för att sedan gå direkt till gymmet en timme och hem för att slappa en timme innan sovdags och sen samma visa om igen. Och mitt i allt detta ha en fullspäckad helg med utgång, halvtunna kläder och snö. Nä... får ta hand lite om mig själv idag, så jag avbokade Yogan och åker istället hem och bäddar ner mig i soffan med en kanna te J


Älsklingen är ju på hockey så jag får lite lugn och ro att bara vila helt tyst, gott.

För sån är nämligen jag när jag mår dåligt, jag vill vara helt själv och får småpanik när folk skall vara för omhändertagande :p Men klart man uppskattar lite hjälp när man verkligen, verkligen är skitdålig, så ni vet när man knappt kan röra sig.


Nä håll tummarna för mig att jag klarar mig!

Nu far jag hem till soffan...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0