Bra dag...

Detta har varit en bra dag, mest pga pengarna men också för att tiden gått så fort, fast nä... 99% pga pengarna =D
Det känns som en sten föll från hjärtat och allt blev mycket enklare, gott att kunna slippa fokusera energi på detta.
Har varit på möte halva dagen, ganska givande för en gångs skull, inte så mycket super-positivt dock, men men... inget super-negativt heller så vad gör det? :p

Nu slutar jag om 20 min egentligen men jag ska jobba över och sen ska jag träna, jag har så himla mycket att göra och eftersom träningen inte är förrens halv åtta kan jag likaväl jobba över tills dess då gymmet ligger precis här brevid. Och så får man lite extra komptid i banken också, hihi...
Ska träna power-yoga, hoppas på en blandning mellan träning och avslappning, jag kan verkligen behöva bägge :)

Nepp, nu ska jag fortsätta här!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0