Det är f-n synd om mig idag :p

Hostar som en galning och är allmänt trött.
Älsklingen är hos sin mormor och morfar och hälsar på.
Sen ska ha köpa milkshake till mig på vägen hem. Det gillar halsen =)
Har precis tagit hostmedicin och käkar mosad banan och dricker färskpressad apelsinjuice.
Har tänt lite ljus och tycker bara allmänt synd om mig själv :(
Man känner ju sig sådär himla go också när man är sjuk, snygg och fräsch lixom, haha... Tur att man varit ihop så pass länge att det inte spelar någon roll :)
Eller kanske därför han åkt iväg!? =/ Hahahaha...
Nä nu ska jag tv-zappa, hostmedicinen börjar verka så kroppen börjar bli lite gottigt slö ;)
Krya på mig, hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0