det blir bara värre :(

Förkylningen blir inget bättre, snarare tvärtom.
Jag trodde jag haft tur och fått en lätt förkylning, men icke...
Idag började det kittlas i näsan, ögonen svullna och börjar rinna.
En typisk Therese-förkylning :(
Jag har inte tid; behöver jobba, ska på utbildning på onsdag, ska hinna köpa present till älsklingen och fira hans födelsedag...

Han är i vart fall iväg och handlar nu, sen ska han göra BLT-sandwich med pommes *mumma*
Det är det positiva med att va sjuk;
Man kan äta vad man vill och blir ompysslad :)

Får fundera två ggr om jag ska jobba imorgon eller hur jag gör, vill ju inte smitta alla och sen går ju förkylningen över snabbare om man kurerar sig ;)

Men nu ska jag lägga mig i soffan igen *pust* kroppen är helt slö =(
XoXo


Kommentarer
Postat av: jenny

tjenare tjenare!!

Vi har det jatte bra har :) Klart jag skall ta hand om din gos jessica, eller det e hon som tar han om mig :) kram pa dig

2009-01-26 @ 06:48:15
URL: http://nennypenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0