En händelserik dag...

Sitter på jobbet, kände mig bättre igår kväll och nästan inget idag så det är ok.
Fått gjort mycket idag på frukostrasten - ringt och ändrat min tandläkartid, bokat visning på radhuset, fyllt i ansökan för lånelöfte och ätit :)
Jag är extremt flyttsugen just nu! :p
Sen på lunchrasten ska jag betala räkningar och äta.
Imorgon på lunchrasten blir det att åka iväg och köpa present till älsklingen. No clue vad jag ska köpa bara :(

Fick veta att en tjejkompis, som just nu är utomlands med sin pojkvän, har gått och förlovat sig.
Han friade till henne på resan och hon sa ja =D
Jätteglad för hennes skull, hon förtjänar verkligen detta!
Grattis till er båda :)

Nepp, work-time...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0