En svinkul kväll :)

Ojojoj igår var en av bästa kvällarna på länge...
Vi var ute med tjejkompisen som skall till Australien och så, satt först och drack lite vin och sen fick vi på nattklubb :)
Vi shakade arslena av oss och hon hittade en intressant kille men var sådär lite blyg osv, så jag tänkte att hon får ju passa på nu innan hon åker så jag skrev hennes mobilnummer på en lapp och när vi skulle gå så stod de två och dansa, så jag krama om henne och gav honom lappen samtidigt.
Hihi... wichibichi friend :p

I vart fall, vi var hemma vid halv sex tiden och ja... lite smått påverkade, och nu ska jag göra mig klar för att åka in till stan och möta upp denna tjejkompis för brunch, känns sådär men ska bli skoj. Får se vad hon säger om gårdagskvällen :)
Efter det ska vi hem till två kompisar och fika. En lagom dag! =)

Nu ska jag fixa iordning mig.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0