Förälskad och saknad

Jag är heeelt förälskad i lägenheten vi var och tittade på igår.
Den hade allt man kan önska sig, var superfin, allt luktade nytt och den var våran stil rakt igenom. Och trots prislappen som blir varje månad så övervägde vi verkligen att ta den, men... nackdelen var att det endast fanns parkering i ett parkeringshus och inget utanför, så älsklingen får inte plats för sin jobb-bil eftersom den inte går in i parkeringshuset :(
Detta är ju en jäkligt stor nackdel, hade det varit en privat bil hade man ju kunnat sälja den och köpa mindre men nu är det ju hans jobb och det är inte så lätt att bara skita i, hehe...
Så tyvärr blir det ingen lägenhet där ='(


Igår var vi också hemma hos min bästaste tjej, såg henne stressa runt bland all packning och försöka förstå sig på sin

nya kamera, samtidigt som hon ville vara social med oss. Stackarn.
Jag hoppas verkligen de får en supertrevlig resa, även om jag är svinigt avis och kommer sakna henne massor.


Nu ska jag börja jobba, 32 timmar till helg :p
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0