Förändringar...

Det finns en nackdel med att vara mig;
Jag är en väldigt rastlös person, det nästan hela tiden måste hända något i mitt liv.
Det behöver inte vara jätte drastiska saker men det kan vara allt från att planera en resa, flytta, shoppa, renovera, umgås med vänner eller bara spara pengar till något speciellt ändamål.

Just nu, ja jag vet att jag var i New York för två veckor sedan, men just nu är jag extremt rastlös. Trots att jag aldrig är hemma nästa, men jag behöver en förändring. Och en flytt lockar oerhört, men så är det ju dåliga tider för flytt så man får tänka två ggr. Annars kanske det får bli en hårfärgning eller något :p

Och nej, innan mail börjar ramla in - jag är inte missnöjd med mitt liv, men det här är sådan jag är och har alltid varit och kommer nog alltid vara.
Man ska leva och uppleva livet ;)
Over and out

Kommentarer
Postat av: Fru T

Du sa det bäst själv, du är helt enkelt en rastlös tös! :-) Superduperfin lägenhet!!!

2009-01-20 @ 11:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0