Första helgen i Sverige 2009

Hej allesammans

Ja herregud, fredagen var jätte trevlig :)
Men filmen var sådär :( Inte värd bio-pengar...
Efter bion blev det dock en liten utgång, mötte upp några på en bar och tog lite drinkar...
Har ni testat Mojito på flaska? Typ alkoläsk-stuk... Jättegod i vart fall =)
Jag gillar inte sprit så jag tyckte den var perfekt, hihi...

Igår tog vi det lugnt, handlade och sen... rensade källaren, 5 timmar spenderade vi där nere, men sikken skillnad =D
Blev jättebra, nu ska man bara hålla det så också, hehe...
Sen tittade vi på film och åt mat.

Just nu är älsklingen iväg och hälsar på sin morfar på sjukhuset, han är nyopererad för den där brutna höften och efter det ska han hjälpa sin mormor att montera bort deras badkar, hans morfar får lite svårt att duscha när han kommer hem annars :)
Jag följde inte med av anledningen; Jag klarar inte av sjukhus, får en jobbig känsla i magen och tårar i ögonen.
Nog mest pga att jag relaterar sjukhus med döden.
Var med uppe och hälsa på precis när han blivit inlagd men det var också bland det jobbigaste jag gjort.
Nä hans mamma o mormor ska också med så hjärtat mitt klarar sig :)

Nu ska jag ta något att äta, magen kurrar...
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0