Hockey


Jag kommer bli hatad av alla jag känner för detta inlägg men jag måste bara :p
Ja jag är en göteborska, men som alla jag umgås med vet så är jag inget Frölunda fan när det kommer till hockey. Nepp, mitt hjärta klappar för HV71, hihi...

Asså egentligen är jag inget super-duper-fan av hockey över huvud taget,
jag skiter egentligen i vem som vinner osv... Men får jag välja lag så blir det HV.
Och det roligaste är att alla vänner finner detta så irriterande och ska hela tiden hacka om de förlorar och så, haha... 

I vart fall så var det sånt munhugg i början av säsongen mellan mig och två till,
då ledde HV men så gick ju Frölunda om i tabellen, 
då hade jag haft för mycket att göra privat för att ens hänga med i tabellpoängen, men att de hade gått om, det fick jag allt höra, haha...
Men nu då?
Vilka leder över vilka nu då? ;)

Hihi... jaja, må bäste lag vinna! :)

Kommentarer
Postat av: faster lisbeth

HEJA MORA,SÄGER JAG DÅ.

2009-01-14 @ 12:31:13
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att en göteborska hejar på HV? Lite nyfiken bara! :-)

2009-01-15 @ 10:52:40
Postat av: Thomas Sohlberg

De här va INTE bra!

2009-01-15 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0