Huvudvärk

Idag har jag sån jäkla huvudvärk,
ville verkligen inte ta mig
upp ur sängen imorse.
Det passar inte
speciellt bra idag heller...

Efter jobbet skall jag och älsklingen mysa med räkor och så, sen kommer några vänner för Let's Dance kväll.
Imorgon ska vi packa ner julen som står ihop-plockad i en hörna, sen på kvällen skall vi ut. En tjejkompis drar till Australien och Nya Zeeland i tre månader så vi ska ut med henne.
Sen på söndag ska jag och hon på brunch och efter det ska vi hem till två goda vänner på fika.

Så min helg är ganska full och huvudvärk passar inte riktigt in :(
Hoppas den går över under kvällen bara...
Typiskt att naprapaten inte hade en ledig tid under hela dagen heller *snyfft*
Jaja, life is life, får fjäska med någon som kan massera mig.
Någon? Hihi...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0