Massa jobb! Och ny lägenhet!?

När man vaknar 06.00 på morgonen, går till jobbet 06:30, arbetar till 19:00 och sen tränar mellan 19:30-20:30 och är hemma strax efter 21:00, då blir det inte så värst mycket bloggande tyvärr.
Men detta är bara en kort period nu sen lovar jag att skärpa mig igen =)

Idag tränade jag step. Jobbigt men otroligt gott.
Imorgon blir det Power Yoga igen *me love* hihi...
Idag var övertiden bara rent jobb men imorgon ska jag va på möte mellan 16-19, har en känsla av att detta kommer bli segt men men... ska försöka gå in med öppna armar och försöka vara på mitt bästa humör under tiden tre av världens bästa är på hockey - utan mig =/
Jaja... det blir extra komptid i banken och det är ju inte fel det heller :)

Idag fick vi en lägenhet, hyres, jättefin...
Problem #1 är att det är inflytt redan om 2 veckor, ganska tajt med tanke på att vi behöver få sålt vår lägenhet och så innan.
Problem #2 är hyran, dubbelt mot idag...
Problem #3 är parkering för älsklingens jobb-bil eftersom den är så stor
Men sen finns det ju självklart fördelar också
Fördel #1 är underbar planering
Fördel #2 är att den är heeelt nybygd, ingen annan som svettats där innan :p
Fördel #3 är läget
Fördel #4 är, sa jag planeringen :) hihi...

Ja herregud, beslutsångest... Skall kolla på den på onsdag så vi får se.
Grejen är ju att ett hus blir samma pengar, synd bara att jag inte är hustypen - än iaf.
Jaja, den som lever får se ;)

Nattinatt


Tänkte att jag likaväl kan lägga till lite bilder...
...dessa är från visningslägenheten men allt är likadant och planeringen likaså.
Vad tycks? =)

Rum

Vardagsrum

Vardagsrum

Matplats /kök

Matplats /vardagsrum

Matplats/kök

Kök

Kök

Matplats /balkong

Vardagsrum /balkong

Hall

Balkong

Hall

Sovrum

Sovrum

Badrum

Badrum

Planritning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0