new york update #3

Idag har vi inte gjort många knop, vi är ganska trötta och har mest bara tagit det lugnt idag - gått i affärer, ätit lunch, glass och fikat. Kollat film på hotellet och sånt.
Just nu väntar vi på roomservice - lyx ;)
'
Blev ingen bio igår, vi väntade en halvtimme på ett bord på Applebee's, sen åt vi och så och när allt var klart var nästa bio inte förrens kvart i ett på natten och man är ganska trött när man går hela dagarna så vi sket i det, hehe...
Jag åt i vart fall revben, jajjamän... jag åt kött utomlands! =D
*stolt* hihi...

Jag tänkte också passa på att gratulera Diana på födelsedagen,
vet att det inte är idag hon fyller, svensk tid, nu när jag skriver men i vår tid är det fortfarande den 4:e januari ;)
GRATTIS!!!

<-- Birthdaypresent, hehe...

Sen ett mess till min syster:
Självklart har jag tid att uppdatera bloggen jag hittade en perfekt present till dig redan första dagen, hehe... så nu förväntar jag mig en massage när jag kommer hem ;)
Och vill du icke ha presenten tar jag den själv :p

Nepp, dax att slappa och äta, hihi... jag kan säga att jag förstår att amerikanare är feta :p
Hemresa imorgon =(
Så då får vi njuta det sista av denna stad...
På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh, då slipper jag oroa mig mer nu då, haha! Massage ska du allt få :D Saknar dig nu så det är nog dags att komma hem.. PUSS!

2009-01-05 @ 13:53:25
URL: http://sheddingskin.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack för den fina bilden!!! Påminde han om någon på jobbet....??!!!! ;)

2009-01-12 @ 12:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0