New York Update #1

Nu är klockan cirka 23.00 här i NY och vi är helt slut.
Tänkte jag skulle uppdatera snabbt eftersom jag lovat mamma,
men datorn har inte funkat så bättre sent än aldrig :)
Så mamma, oroa dig inte, vi mår toppen ;)¨

Nyårsfton blev inte riktigt som planerat, men mysig ändå...
Vi var icke på Times Square vid tolv-slaget pga lite olika anledningar,
men men... det blev bra ändå :)
Igår var vi riktiga turister och sprang runt, haha...
Idag har vi verkligen gått massor...
Mellan 10-20 satt vi inte ner mer än max 15 min sammanlagt,
så nu är vi ganska trötta...

Hotellet är helt enormt, superfint, lyx i massor =D
Vädret är sviiinkallt, snöade på nyårsafton och lite idag...
Nyårsafton var (självklart) den kallaste nyårsaftonen på 20 år, hahaha...
Termometern visade -12 som kallast. Och det var verkligen svinigt iskallt...
2 minus här känns som 5 minus hemma, ja ni kan tänka er resten, hehe...

Nu ska vi sova och imorgon blir det lite shopping och promenad i Central Park,
hoppas på bra väder... TVn visar snö :p hehe... jaja...
Kommer mer utförligt av resan när jag kommer hem.
Får se om det blir mer uppdatering innan hemresan på måndag...
Nattinatt

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att du uppdaterade iallafall trots att du säkert lägger all tid på att hitta fina presenter till mig ;) Hihi, älskar dig!

2009-01-03 @ 14:16:57
URL: http://sheddingskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0