Nyttiga saker...

Igår var jag på utbildning hela dagen... en facklig utbildning om lagar, jättebra var den. Är verkligen en kurs alla borde gå.
Handlade om MBL & LAS, MedBestämmande Lagen och Lagen om AnställningSkydd.
Jag har gått en sådan kurs en annan gång + läst om det när jag pluggade personaladministrationskursen, och det är verkligen bra saker att veta, man lär sig enormt mycket ang sina rättigheter som anställd :)
Det är ju bra, framför allt nu i varsel-tider...

Sen var det ju firande av älsklingen som fyllde år.
Han fick ju digitalboxen på morgonen, så han fastnade lite där så jag fick skjuts in till stan, till utbildningen, lite taktiskt tänkande där av mig, hehe...
Sen efter utbildningen åkte vi och köpte semlor och hem till mamma och pappa och firade med lite mer paket.
Han fick ett skärp och sån där ratt, pedaler och växelspak till bilspel. Så när vi kom hem satt han som ett barn framför datorn. Hehe...
Medan jag kollade på Top Model och fick höra;
"Vi har 140 kanaler nu och du kollar på TV3!?"
Haha... jaja... så är det :)

Nu är det frukost!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0