Parneviks Gubbröra

Igår fick älsklingen biljetter till showen Parneviks Gubbröra, men jag har börjat känna mig halvhängig igen och han har haft massor på jobbet idag så ingen av oss känner direkt för att gå.
Lite tråkigt kanske, alltid roligt att gå på shower :)

Men jag frågade i vart fall mamma om hon och pappa ville gå, så hon skulle kolla med honom och återkomma.
Annars får vi se hur vi gör eller om vi skiter i det.

Jag känner bara för att gå och handla lite goa smörgås-pålägg och sitta hemma med mackor, te och en soff-kväll.
Bara ta det lugnt och vårda min dumma förkylning :(
Vad ska ni göra ikväll?

Nu är det hemgång om 20, sen är det bara imorgon kvar och efter det helg! =D
Ska jobba klart sista tiden här nu...
XoXo


Kommentarer
Postat av: gisela

Jag hade gàrna àtit en gubbrora.puss & kram pà er.nu skall vi àta asiatisk buffe..kanske helt ok.imorgon e vi hemma igen Saknar er ha en go kvàll

Svàrmodern+svàrfar

2009-01-29 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0