Radisson in my ass!

Jäklar vad irriterad jag är på Radisson just nu.
Betalningen för hotellet, på kortet, gick igenom så där har de dragit 10.000 kr
och sen betalade jag ju kontant, ytterligare 6.000 kr.

Så här måste det ha gått till...
När vi kom till receptionen för utcheckning fick vi välja - kort eller kontant - jag valde kontant, men killen bakom disken måste ha valt kort men ändå tagit betalt av mig. För jag gav honom pengarna, men samma dag gick betalningen för hotellet igenom på kortet. Så i deras system finns bara registrerat att jag betalat med kort och när jag faxade kvittot jag fick, så fick jag veta att det inte var giltligt, detta var endast ett papper för utcheckningen, kvittot skulle jag fått efter betalning, men jag fick ju en stämpel efter betalning men det fick tydligen alla.
Så jag har nada bevis på att jag betalat kontant och de vägrar kolla sina övervakningskameror, trots att jag vet exakt vilken tid vi checkat ut och vad jag hade på mig och vid vilken dator jag betalade. Vad killen bakom disken gjort med pengarna, ingen aning... men man tycker ju att kassan borde vara för mycket om han lagt dem där så jag gissar på fiffel, han har säkert stoppat dem i fickan.

Ja man känner sig helt hjälplös och frustrerad,
men jag håller tummarna för ett mirakel, Iäm not giving up :)

Så just nu rekomenderar jag inte att bo på detta hotell;
Radisson Lexington Hotel New York

Och tips: Betala alltid hotell och resor med kort,
då har ni bevis som håller stenhårt!

Kommentarer
Postat av: Tez

Oj oj oj! Blev skitförbannad när jag läste detta! Kan du inte polisanmäla dom på nått sätt? Vilket tråkigt slut på resan gumman...

2009-01-08 @ 10:33:16
Postat av: Therese

Eftersom jag har ogiltligt kvitto och inga bevis så har jag inget att komma med :(

Kontaktat Radissons huvudkontor så hoppas på hjälp från dem håller tummarna

Mycket tråkigt, och mycket dyrt :(

Men annars var resan bra ;)

2009-01-08 @ 10:53:30
URL: http://sweetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0