som om man känner för detta...

Möte 7-8:30, sen fukost och vid strax efter 9 ska man komma igång och jobba.
Som om man känner för det då... haha...
Nä, vill bara gå hem. Mår mycket bättre så nu börjar man ju få lust till allt det man inte hann i helgen.
Men måste fasen jobba idag, ska på utbildning hela dagen imorgon, och jag har ju massor att göra.

Idag efter jobbet skall jag iväg och köpa present till baby, han fyller imorgon så då blir vi lika gamla, i typ två månader i alla fall, hehe...
Vet inte vad jag ska köpa bara =/
Men har 6 timmar på mig att fundera ut något ;)
Efter det blir det poweryoga med Basse och en killkompis, det kommer bli en rolig syn kan jag lova, hehehe...

Nepp, work-time...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0