te & glass

Nu har jag eftermiddagsrast... har tagit mig en kopp te och en glass.
Bägge bra för halsen :) Bra att skylla på det iaf ;)
En timme kvar innan denna dagen är slut också.
Dagarna går himla fort måste jag säga... gott!

Igårkväll skaffade hjärtat mitt ett atg-konto och så satte vi över en hundring, sen spelade vi på hästarna - live.
Tänk att de stackars krakarna springer hela kvällen :p
Jaja i vart fall så satt han och skulle kolla odds och sån skit, jag... jag sätter efter namnen :p haha...
Men vem vann då? Jajjamän, me! =D
Jag var helt grymm och vi gick massa plus! Kostar bara 5 kronor också, skitroligt!
Så nu vill jag bara få köpt presenten efter jobbet, tränat yogan och hem och spela :p Hehe...
Nu var rasten slut :(
Men som sagt, slutar om en timme =D
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0