Time

Power Yogan igår var svinigt gott, det är mitt nya tisdagsnöje :)
Blir lite tajt på tisdag bara när jag skall vara på möte efter jobbet, som tydligen brukar dra ut på tiden, så jag får hålla tummarna att det är över 19.00.
Annars så får jag väl helt enkelt bara avlägsna mig, hehe...

Dagens planer är enkla men roliga :)
Först skall jag jobba till fyra, efter det skall jag och
en annan arbetskamrat hem till en annan arbetskamrat på fika. Efter det blir det ingenting, ta det lite lugnt innan sängdags.

Imorgon, fredag, lördag och söndag är också bokade,
hehe... jaja... tiden går fortare än fort när man har att göra iaf. Bra eller dåligt? Nja, blandade känslor ang det :)

Nu ska jag i vart fall påbörja denna arbetsdagen!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0