Vad har Blondinbella med min kalender att göra?

Hahaha ja det kan man undra! :p

Jag sitter och jobbar samtidigt som jag går igenom min kalender. Just nu känns det som det var tionde minut dyker upp något nytt som ska in i kalendern :p
Det är mycket både privat och arbetsmässigt nu.
Men men...
Och jag är ju bara en vanlig tjej som arbetar 7-16 och inte har mycket speciella aktiviteter inbokade varje vecka osv.
Men ändå är min kalender full, varenda helg fram till 20-22 februari, haha...

Hur fasen klarar t.ex. Blondinbella att få ihop skola,
företag, bloggande, vänner osv?
Hehe... Nädå jag ska inte klaga heller, jag älskar att ha mycket att göra, så länge jag kan få en halvtimme-timme varje dag att bara vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0