Veckans bästa dag...

...är utan tvekan idag. Man får sova ut och kan vara upp på kvällarna.
Fredagar är man så trött på kvällen och söndag har man ångest inför att helgen är slut och man har en ny arbetsvecka framför sig.

Idag ska jag rensa lite lådor. Sen ska vi på radhusvisningen och sen pratar vi om att gå ut och äta ikväll men vi får se, mycket kan hända innan kvällen.
Vad har ni för planer?

Ja jag är helt taggad inför visningen, hoppas verkligen att allt är så fint och bra som det verkar och att det inte är så många intresserade och att det löser sig med lånelöftet :)
Håll tummarna för mig!

Nu ska jag väcka älsklingen och sätta igång denna dagen...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0