Vuxen?

Har jag gått och blivit vuxen nu?
Är detta min 25 årskris? :p

Jag har aldrig velat ha hus - aldrig!
Men... jag är flytt-sugen och satt och kolla runt lite och vad hittade jag!?
Jo ett radhus, mittemellan hus och lägenhet, haha...
Jättefint var det, framför allt hall och kök - exakt min stil.
Och månadskostnaden? Nja, ungefär som vi har idag! =D
Hur toppen är inte detta då?


Så... lägenheten vi fick i veckan var en trea på 85 kvm där vi inte fick plats för bägge bilar, det fanns inte ens en parkering som passade älsklingens jobb-bil. För detta boende skulle den sammanlagda månadskostnaden bli cirka 11.000-12.000 kr. Ja det är mycket pengar :p

Nu hittade jag detta radhuset på 113 kvm med uteplats, balkong och liten uteplats på framsidan, en fyra med klädkammare och två toaletter och separat tvättstuga. Till detta medföljde också två parkeringsplatser och ett garage. Månadskostnaden? Ja... cirka 6.500-7.500 kr.

Skillnaden? Cirka 4.500 kr.


Vad tycker ni?

Uteplats i sydväst     
Balkong i sydväst           Ytterdörr

 Hall
   
Vardagsrum     Kök     Gäst-toa

Hall på övervåning
   Sovrum 1
Sovrum 2 Sovrum 3    Badrum

Entréplan

   
Övervåning
   


Kommentarer
Postat av: Fru T

Köp, köp köp! ;-) Hus eller inte... när man hittat rätt så känns det helt enkelt bra!

2009-01-23 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0