Barnpassning på G!

Gårdagskvällen var superskoj, först blev det en Heaven räkmacka och ett glas vitt, sedan bar det av in på Liseberg för en femkamp i regnet, som jag vann såklart ;) Blev en cider på Tyrloen också :p
Efter detta spelade vi lite och min Jessica vann en stjärnvinst på Marabouhjule, lyckos henne, hehe... Over all, det var en toppenkväll!

Så nu ska jag väcka hjärtat och hoppa in i duschen innan jag ska ner till päronen och gå ut med deras hund. Efter det ska vi hem till min moster och ta en fika innan vi snor med deras sötnos hem tills imorgon, så under ett dygn ska vi passa nästa ett år gamla Amanda =D

Hur kan man säga nej? ;)


Men först har vi som sagt lite som ska fixas...
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0