Big update!

Ber om ursäkt för kass uppdatering.
Livet har varit kaos de sista dagarna - framför allt på jobbet.
Förstår mig inte på 2009 års semesterplanering asså, det är massor att göra och inget folk, förvisso bra ur synvinkeln att tiden går mycket fortare eftersom man inte hinner slappna av, men det är ju det som är jobbigt också - man hinner inte andas mellan varven. Men men... snart helg igen.

Igår spenderade jag hela eftermiddagen och kvällen med min bästa Jessica, vi gick en tur på Ikea och efter det åkte vi och handlade lite och hem och lagade getost-toast med honung *mmm* och satt och tjöta, sedan såg vi film och efter det tjöta lite mer. Och helt plötsligt var klockan kvart över elva, haha... jaja... bara hopp i säng och jag måste säga att jag är förvånandsvärt pigg idag, piggare än jag varit på länge :)  Och kvällen var toppen! =)

Nu sitter jag i växeln än kvart till, sedan ska jag försöka ta tag i mitt egna jobb.
Snäste av en kund idag också =/
Inte speciellt bra, men de ska fan inte ringa och vara supergriniga på mig, nä-e... tycker ändå jag är duktig som klarat sex dagar utan avsnäsning, hihi...

Nepp, back to reality!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0