Bortkastade pengar!

Var på massagen, bortkastade pengar... jättegott och kände mig avslappnad efteråt men huvudvärken är fortfarande kvar. Kom dock på anledningen till denna jäkla migrän, får alltid det när jag har tjejvecka och av någon anledning trodde jag att huvudvärken skulle komma förra helgen men den lyckan blev krossad när jag kom på att det var denna :( Och under den helgen hjälper ingen massage och knappt några tabletter, det enda som hjälper är tystnad, ett mörkt och svalt rum.
Någon som har samma problem? Vad gör ni åt saken?
Hjääälp! :(
Men jag har tagit treo, vet att det är dumt men jag tar en treo en gång i månaden så det är lugnt. Så nu hoppas jag det hjälper snabbt eftersom vi ska ut och äta och ha en mysig kväll bara vi två för en gångs skull :)

Va ska ni göra ikväll? =)

Nu ska jag göra mig iordning...
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0