Dessa jäkla val...

Loggade in på jobbet förrut för att placera någon form av pensionssparande som jag får från jobbet nu efter att jag fyllde 25 år, de placerar vanlig pension + 900 kr extra varje månad pga att jag är tjänsteman. Skitbra. Enda nackdelen är att man måste välja själv hur de ska placeras, vem kan sånt? =/

I vart fall, nu har jag läst på och bestämt mig, så jag skulle logga in och placera, men... då måste man ha en e-legitimation och inte via något visa kort utan en sån där fil på datorn och det kan jag inte ladda ner på jobbet så jag fick snällt vänta hela dagen och nu fuckar alltihop, valet måste vara gjort senast imorgon så jag hoppas allt löser sig nu under kvällen... Jag vet - oansvarigt att vänta tills sista dagen, men ibland blir det bara så...

Så nu ska jag hålla tummarna på att få detta löst och göra mig en kopp chai latte och titta på inspelade avsnitt av Stylista och Priviliged och njuta av regnets smattrande på fönsterblecken =)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0