Detta är olidligt...

Jag har sovit från och till hela morgonen fram tills strax innan ett, har sån jäkla spänningshuvudvärk och haft det i tre dagar nu och det blir inget bättre. Fått massage av älling och syster, blivit insmörjd med tigerbalsam och proppat i mig ipren och alvedon. Men inget biter :(
Jag är emot Treo, men i vissa extrema fall brukar jag bli ett offer för denna tablett och idag är verkligen en sådan dag, så jag måste bara pallra mig i kläder så jag kan åka iväg och handla för vi har inga hemma, hoppas för allt i världen att det hjälper!

När vi ändå är iväg och handlar detta ska vi också ta oss en sväng förbi Basses föräldrar och kolla hur det går i deras nya lägenhet, för tydligen har de varit duktiga att fått målat en vägg och lite sånt helt själva, ska bli väldigt skoj att se, älskar ju allt som har med heminredning att göra =D

Så, en dusch och sen i kläder och iväg!
Ha en supersöndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0