Dödsfall


Just nu tycker jag alla runt omkring mig antingen går bort eller blir gravida, det känns jättekonstigt när det händer hela tiden och det är verkligen extrema kontraster mellan död och födsel, samtidigt som det sägs att "när en dör föds en annan" men ändå... Senast dog en kille jag kände när jag var mindre, våra föräldrar umgicks lite då och då och vi gick i samma klass från 1an - 6an och sedan i paralellklassen på högstadiet. Men där tar allt slut... tydligen dog han av en sjukdom, mer än så vet jag inte. Han hade en liten son, vilket gör att det känns ännu konstigare. En 25 åring ska inte dö av en sjukdom, det känns så fel :(

För cirka två månader sedan dog en kille jag umgicks med i högstadiet, han hoppade från en bro, otroligt tragiskt det med, men samtidigt så var det ju på ett sätt självvalt, hur hemskt det än känns att säga det. Tragiskt det också, självklart, men när någon så ung dör av en sjukdom gör det det hela väldigt mycket mer hemskt :(

Tänker på dess bägge familjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0