Fredrik Paulún

Ällingen bakade bröd igår kväll och det blev verkligen supergott! 
Han slängde ihop en sats av Fredrik Paulúns bröd...


   
Någon som testat det?

Jag har ätit hans müsli och de är extremt goda, hatar müsli i vanliga fall men hans med någon god yoghurt är så *mmm* och nyttiga också ;)
De får ni testa... finns i smakerna; Blåbär & vanilj, Kakao & russin, Äpple & kanel och Pumpafrön & quinoa

Sen har han ju den där shoppingguiden också som jag själv inte har, men den ska tydligen vara väldigt bra och även smidig att ha med sig när man handlar.

Så här står det på Kulturbutiken ang denna bok;
Paulúns shoppingguide blev mycket uppskattad och kommer nu i ett behändigt format som du kan ha i jackfickan eller handväskan. Här förklarar näringsfysiolog Fredrik Paulún varför ett livsmedel är bra eller dåligt och hjälper dig göra valen i livsmedelsbutiken. Han betygsätter de flesta livsmedlen, från frukt- och grönsaksdisken till frysdisken med färdigmat. Du får veta vad det egentligen står på innehållsförteckningen och hur du undviker socker-, fett- och saltfällorna ? allt som du behöver för att se till att rätt varor hamnar i kundvagnen.
Kostar på den sidan 68 kr.

Vet inte varför jag gillar denna kille, eller det gör jag egentligen inte, men hans produkter är nyttiga OCH goda, händer väldigt sällan, haha... så det är väl helt enkelt produkterna jag gillar =)

Hans hemsida hittar ni här iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0