Här vill jag gifta mig!

Ända sedan jag var liten har jag velat gifta mig på en strand.
Och jag har alltid varit helt förälskad i Grekland.
Så när jag såg Mamma Mia filmen var jag såld, kunde det bli mer perfekt än att gifta sig i den kyrkan de ska gifta sig i? Tror icke så... satt och kollade runt på Grekland för ett tag sedan och vad fann jag inte då!? Jo den kyrkan, nu vet jag vart den finns och nu är den min dröm :p
Ligger på Skopelos, 198 trappsteg upp till själva kyrkan, men sikken utsikt...
I'm in love!

     

Agios Ioannis på Skopelos

Va tycker ni? :)

Enda problemet är hur jag ska ha råd att bjuda ner alla mina nära och kära och få dem att vilja komma dit. Hmm... jaja, den dagen den... haha... :p

 

Kolla denna videon, mellan tiden 3.50 till 4.13, så får ni se lite mer av kyrkan ;)

XoXo


Kommentarer
Postat av: natha

ojojoj..inte lite kräsen du ; ) jag kommer ; P

2009-07-07 @ 22:39:15
Postat av: Mamma

Jaaa du,sikken utsikt !!

Den blir kul,eller? ;)

2009-07-08 @ 06:39:48
Postat av: faster lisbeth

Jag kommer absolut!!!!

2009-07-08 @ 09:08:43
Postat av: Sebastian..

Ja håller med dom andra, underbar utsikt, får se om jag kan komma ;)

2009-07-08 @ 14:19:19
Postat av: farmarn

hahaha vill ju se hur fräscha folket är efter dom 198 trappstegena;)

2009-07-12 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0