Inte mycket sömn i natt...

Jag har inte sovit speciellt bra i natt, vaknat iaf en gång i timmen, jobbigt... men i natt kommer jag förhoppningsvis kunna sova bättre och även ta sovmorgon imorgon. I'm in need :p


Ikväll ska vi på bio med mina föräldrar, ska se Sommaren med Göran och efter det ska vi hem till oss och äta lite kvällsmat. Så igår handlade vi hem bröd och massa gott pålägg, ska bli jättemysigt.
Min syster såg filmen på en förhandsvisning och sa att den var superbra, själv är jag skeptiskt. Jag är ju en svenska filmer hatare så jag går in med låga förväntningar. Men trailern är överraskande rolig så kanske... kanske... hehe


Nu ska jag jobba lite mer, bokslut idag, en helvetesdag men men... tiden går fort iaf och hade jag inte haft massor att göra hade jag nog somnat här vid datorn :p

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0