Jag är verkligen kass!

Jag är kass kass kass på att uppdatera, dagarna bara flyger förbi.
Var ska jag börja? Hmm... 

I tisdags var vi hemma hos mina föräldrar och åt pizza och firade att min syster fått sitt körkort.

Igår var en riktig slappardag, behövlig sådan, sov en timme på soffan, tog en lång dusch och slappa framför tv:n, svingott.

Idag ska jag och hjärtat iväg efter jobbet och träffa två goa vänner för en sushidejt ;) ska bli jättemysigt. Åt en stor, ganska sen frukost så jag är inte speciellt hungrig nu när lunchen kom så jag hoppar faktiskt över den och sparar den lilla extra platsen i magen till en extra sushibit, hihi...

Just nu ösregnar det ute och om jag inte är helt döv så hör jag även lite åska, kan vara en lastbil också men jag hoppas det är åska, haha... för i så fall finns chansen till strömavbrott, även om den är väldigt liten så finns den ändå. Hehe...

Tredje Shopaholic-boken är utläst också så ikväll börjas det på fjärde, sååå himla bra, ni måste läsa dem. Min syster har börjat på nummer ett nu iaf och även hon gillar dem så som jag. Tjejböcker, verkligen! :)

Nu ska jag sträcka på benen, utnyttja lunchen till annat än att sitta vid datorn :p
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0