Jag hoppas på regn...

Mobilbloggade ifrån skogen igår, men det funkar ju så himla bra! Var ute och plockade blåbär med lillan, min moster och hennes kille. Jättemysigt, men en jäkla massa knott, har räknat till att jag fått fem iaf och för att vara mig är det många bett, hihi... Sedan fikade vi vid en sjö innan vi åkte tillbaka till dem och satt och prata tills vi åkte hem.


Denna veckan är ganska oplanerad ännu, vilket är himla gott, för idag fick jag låna två böcker av en på mitt jobb. Det är de två nästkommande böckerna i serien Shopaholic; En shopaholic säger ja och En Shopaholic får en syster, så nu kan jag äntligen bli en bokmal igen och avsluta min ...i New York bok :)

Så jag hoppas det fortsätter regna ute så denna vecka kan ägnas åt slapp, träning, bokläsning och greja hemma. Utan att behöva känna sig tvingad att gå ut. Men sen till helgen och nästa vecka och alla veckor fram får det gärna vara sol, bara en liten vecka av slapp, hehe... Alla som känner mig vet att det säkerligen ändå kommer sluta med lite, lite läsning på kvällen och en massa planerade saker på eftermiddagarna :p


Men nu ska jag jobba iaf...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0