Just nu: Huslig! =)

Ytterligare en dag mobilbloggen inte funkade - irriterande!

Idag har jag haft besök av en väldigt go killkompis, och jag hade bakat - jajjamän, igen! Blev chokladkaka med lime, mumma var den faktiskt. Stolt! =D

Ser det gott ut eller ser det gott ut!? ;)

Tror bestämt jag är inne i en huslig period :) Hihi...
Efter detta trevliga besök slängde jag mig i soffan och smaska melon under tiden jag tittade på gårdagens inspelade avsnitt av Priviliged och sedan dagens avsnitt av Lipstick Jungle. Blev ingen Dumleglass, intalade mig själv att jag skulle försöka vara lite nyttig med tanke på all fika som är nu för tiden :p Men en dag, en dag! ;)

Nu ska jag hoppa i säng, läsa ett kapitel i nya boken jag börjat på, eller uppföljaren till de två första i Shopaholic-serien, den jag läser nu heter
En shopaholic säger ja.

Så dessa är de böcker jag hittills läst/läser. Rekomenderas!

Nattinatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0