Lättirriterad!

Söndagar är utan tvekan veckans absolut tråkigaste dag, det spelar ingen roll om man jobbar på måndagen eller om man är ledig - söndagar är alltid söndagar :p

Och till på köpet är idag är en sådan dag när jag är extremt lättirriterad; mest pga att jag legat still och inne hela helgen, inte mår 110% bra än och vet att imorgon är det jobb igen. Ja ni förstår... Så idag är en sådan dag folk ska prata om bra saker med mig eller inte prata med mig alls. Helst skulle jag vilja vara heeelt själv hela dagen, men det går inte... har ju en sambo och om några timmar ska vi på middag hos hans föräldrar, men det ska faktiskt bli jättemysigt! =)

Nu ska jag göra mig en frukost, ta papper och penna och sätta mig på balkongen och printa ner lite saker inför USA-trippen så den kan bli färdigplanerad snart, nu är det endast 7 veckor kvar, tiden flyger iväg =D

Va ska ni göra på veckans tråkigaste dag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0