Ledig, då blir man slapp...

Att ta ledigt idag var ett bra drag, sov länge och är ganska pigg idag, men oerhört seg. Ska hoppa in i en dusch och sen ta mig en riktig frukost/lunch och slappa lite i soffan innan jag tror att jag ska boka in mig på en massage i eftermiddag, svinont på vänster sida :( Avbokade ju min naprapattid för jag tyckte jag var bra, men icke, typiskt... så det blir nog att boka in sig på en massage på ett annat ställe jag går... får se...

Muffinsen igår var i vart fall väldigt uppskattade :)
Båda smakerna var goda och jag fick mersmak för det där med att baka och så fick jag meddelande från min mosters kille att de ville komma på fika, så på torsdag kommer de, får se va man ska bjuda på då... Chai-latte har jag lovat min moster iaf så det är givet ;)
Förslag på vad jag kan bjuda på? =)

Nä nu blir det en lång dusch! =)
XoXo

Kommentarer
Postat av: Maria

Cheescake, kladdkaka =)

2009-07-17 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0