Lillsnuttan

Sötnosen somnade vid halv tio igår och sov ända till sju imorse, utan att vakna på natten, det kom massa ljud och jag märkte hur lätt man sov för jag vakna till ofta, men känner mig ändå väldigt utvilad :)

Just nu sitter hon och äter gröt och sedan får det bli lite lek och en promenad eller nått innan vi ska rulla tillbaka hem med henne...

Hon har varit supergo och inte gråtit det minsta, eller jo... igår när hon var supertrött men inte ville sova, då la vi henne i vagnen och gick en promenad så somnade hon ganska fort, sen var det bara att bära in henne i sängen.

Världens goaste tjej var förbi också och checka läget och sen kollade vi på film när lillan somnat, blev en dansfilm som heter Turn it Up - Step up väldigt bra, som dansfilmer är :)

Nepp, nu ska jag hjälpa ällingen som ropar, hehe...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0