Nu fick det vara bra...

Det har varit fyra riktigt stressiga veckor på jobbet och jag har verkligen älskat det, men denna veckan har jag känt mig helt ur kängorna eller va man nu säger... halvt förkyld, extremt trött, ont i magen och huvudvärk. Tror jag varit lite väl stressad, så idag gick jag in till min chef och sa att imorgon är jag ledig. Så imorgon är jag ledig =)
Hoppas man kan sova ut, ta det lugnt och bara allmänt vila upp sig... Hjärtat e ledig han också så vi ska bara ha en slappardag innan vi åker in till stan och ska ut och äta, mys!

Kommer ni ihåg blåbären vi plockade i söndags? De ska nu komma till användning, jag ska nämnligen leka huslig och baka, jajjamän, muffins blir det. Så jag har ringt mamma och pappa så de ska komma förbi på en fika senare. Har dock inga ägg hemma så jag har letat upp recept på muffins utan ägg. Håll tummarna för att de blir goa bara ;)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0