Rosa små moln...


Av någon anledning älskar jag mitt liv just nu, det är så mycket som förändrats den sista tiden och jag vet inte vad som hänt men Therese är samma person nu som hon var när hon gick ur gymnasiet, och det känns härligt! Nu ska detta bara hålla i sig så leker livet =)

För er som inte kände mig då eller inte känner mig alls :p
För fem år sedan när jag gick ur gymnasiet hade jag tusentals grejer jag ville göra och uppleva, mina mål var enorma (men enl mig absolut inte ouppnåliga), jag ville så mycket och hade många bollar i luften.
Så kraschade jag ihop när min kropp sa ifrån pga all stress och rädslan tog överhanden, nu vet jag vart min gräns går och så fort jag känner att kroppen börjar säga ifrån så lugnar jag ner mig.
Men med att jag slutade stressa så försvann en del av mig själv och med denna delen försvann också en hel del "go" i mig.
Men nu är allt tillbaka och jag är mer målinriktad än någonsin, vilket märks framför allt på jobbet - saker blir som jag vill, uppmuntran och uppskattning kommer från alla håll och jag har "makten" över mitt arbete. Dagarna flyger förbi och jag älskar allt här på jobbet som det är just nu. Håller tummarna för att det inte endast är pga att många har semester och det är bättre stämning :)



Men hur som helst så leker livet just nu och jag har nada att klaga på.
Ser man livet ur ett positivt perspektiv kan man vara med och påverka andra positivt, vilket man snabbt får igen i ännu mer positiv anda... Wonderful! =D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0