Skriva av mig lite...

Måndag, ny vecka, 10 veckor kvar innan semestern.
Denna veckan består av att bli av med huvudvärken, greja lite hemma, fika med en kompis, på middag hos en annan kompis och vara barnvakter.

Det är svinmycket att göra på jobbet och jag börjar känna att jag inte orkar, men det är bara denna och nästa veckan kvar, sen kommer många tillbaka och då får jag hjälp och förhoppningsvis lugnar allt ner sig lite grann, i alla fall i en vecka för veckan därpå är det ett he*v*te, jaja... ingen idé att klaga, jag har ett jobb och en grymm semester att se fram emot ;)



Den extrema sommarvärmen är nu ett minne blott, igår mulna det på och har varit så sedan dess. Men det gör inget, det är ju fortfarande varmt så detta vädret får gärna stanna några dagar så man kan andas ut, gärna regn på nätterna också så det blir ännu lättare luft, men sen får gärna solen titta fram igen ;)


Nu ska jag jobba arslet av mig i 45 min innan jag ska unna mig en utelunch *lyx*
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0