Syskonkärlek!

Min lillasyster har varit på besök en stund, vi skulle kolla lite resor men det blev mest prat om annat, så himla mysigt att umgås med henne, blir bara bättre och bättre för varje år...

Kan inte förstå att hon fyller 20 i år, så himla stor :p Jobbar, får gå på krogen, resa utomlands, handla på systemet, pratar om att flytta hemifrån osv osv, hon har blivit så vuxen! Va hände med min lille snutt jag brukade slå när mamma och pappa inte såg, tjejen jag alltid skrek på och knappt ville veta av? Hon har blivit min bästa vän, världens goaste tjej och jag älskar henne över allt annat! =D



Har alltid älskat henne, men man fattar inte det på samma sätt när man e liten ;)

Kommentarer
Postat av: Carin

Javisst är syskonkärlek underbart! Har blivigt samma med mina bröder sedan man flyttade hemifrån ; )



Hoppas allt är väl med dig och familjen kramisar från Carin

2009-07-23 @ 10:41:25
URL: http://carinscreares.blogg.se/
Postat av: Hon som du älskar så mycket ;)

Vad du är söt! Du kan få slå mig hur mcyket du vill för jag älskar dig ändå ;) <3

2009-07-23 @ 15:45:24
Postat av: Mamma

Ni är underbara bägge två fast jag vet mer än ni tror ;)

Älskar er bägge trots att var ålder sin tjusning!

2009-07-28 @ 06:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0