Bra kväll...

Gårdagskvällen var supermysig... vi grillade och åt massa god mat, drack vin och öl och satt och tjötade, sedan grillade vi banan med choklad och åt glass till och spelade spel. Jag vann! Hihi... Fast jag suger verkligen på charader :p haha... men wtf! ;)
Efter spelet kollade vi på film Gone Baby Gone, jag hade för höga förväntningar på den så jag blev besviken. Den var absolut inte så bra som jag trodde den skulle vara, men men... skriver ett inlägg om bara filmen om en stund.

Nä nu ska jag sluta slappa och göra mig klar här hemma... få ut något av dagen innan man ska på bio med älsklingen, pappa, syrran och hennes kille... Blir Brüno. Den verkar helt störd så vi får väl se, hehe...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0